Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2007 23:48 - ПРАВО НА ОТГОВОР
Автор: fauve Категория: Други   
Прочетен: 1769 Коментари: 6 Гласове:
0



Провокирано от едни коментари в блога на nav по мой адрес http://nav.blog.bg/viewpost.php?id=53371. Или по-скоро по адрес на “писанията ми” под формата на стихове.

 

Нав, пак ти благодаря, че отвори дебат, обратният поглед ми е важен.

 

Благодаря на togoe и gioia. Когато душите са от една порода, няма как да не се разберат :-P

 

Честно казано въобще не мислех да се включвам, наистина всеки си има право на мнение. Затова и оставам дебата при nav свободен от присъствието си. Хубаво е, че го има. Но на моя територия ще си кажа приказката.

 

Ok3223, с теб сигурно можем да спорим много за поезията. Но за разлика от теб, не се имам за особен капацитет в областта, макар да съм попрочела и аз доста книжки по въпроса. Ако се взимах на сериозно, сигурно щях да лежа под формата на кльощава стихосбирка по рафтовете на роднините и приятелите ми. Но предпочитам да се изложа под стрелите на такива като теб тук. Искам единствено да ти обърна внимание на факта, че има хора, които предпочитат да описват пейзажите и мислите на душите си, отколкото на живеенето около тях. Е, аз съм от тези хора. Поезията ми е хоби и предпочитам да я пълня с това, което я прави различна от главоблъсканиците и празнодумията на деня. Достатъчно често ги срещам, за да им отделям допълнителна енергия. Пък и не съм привърженик на вестникарската поезия.

 

Искра, ти изглеждаш интелигентен човек. С теб сигурно може и да се разберем. Но въпреки тук-там остроумните ти забележки, не открих теза между редовете.

 

А на всички анонимни критици няма смисъл да отвръщам. Само ще им кажа, че не понасям хора, които си казват мнението без да покажат какво могат.

 

И накрая, за да приспя зверчето, ще кажа, че на никой не съм сърдита. Просто ден за право на отговор. И бъдете щастливи. Ако четете повече поезия, ще бъдете и по-добри.

 



Тагове:   отговор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radalia - Понякога има много "проза"
04.04.2007 23:51
Не й обръщай внимание, поне не го вземай навътре.
И както казва шефа ми "поезията е в особеното лепило, което залепва прозата" :)
цитирай
2. fauve - :)
04.04.2007 23:57
mnogo gotino go e kazal sefat ti, shte go zapomnia, radaila. A inache gledam da ne im obrashtam vnimanie, ama na, ima dni, v koito sam v palno boino snarajenie :)
цитирай
3. togoe - С риск да стана досадна, пак ще се ...
05.04.2007 10:00
С риск да стана досадна, пак ще се изкажа:-) Въпреки че вече стана ясно каква е моята позиция:-) Както каза една приятелка: в такива случаи най-хубавият отговор е: "всеки има право на мнение". А това, че твоята поезия предизвиква такива напъни в господина ок незнам-колко-си, може само да те радва:-) Явно нещо си го разстроила...
Бездарниците не разстройват, на тях само им се смееш:-)
цитирай
4. анонимен - :)
05.04.2007 13:08
Zdravei Fauve!

6tom me namirash za shto gode inteligentna znachi veche sum spokoina :) biax se pritesnila 4e intelekta mi ostava nedoocenen :))

no stiga veche s tia gluposti, iskam da ti kaja niakoi neshta sega.

poeziata ti mi haresva, mislia che si talantliva, chuvstvitelna, inteligentna i bogata dushevno. spored mene triabav da produljavash v sashtia dux. celta na frivolnia mi komentar beshe prosto malko da ojivi obstanovkata, puk to kvo stana, mani, mani :)

teza neznam dali sum imala, triabva li vinagi da se tursi takava mejdu redovete?:) ideichkata mi, taka da ja narechem , be6e che tvorchestvoto govori samo za sebe si, to ne se nujdae ot advokati :) i oshte neshto, v kritikata niama ni6to lo6o po princip, stiga da e gradivna :) vsichki triabva da s enauchim da ja priemame s usmivka :)

priemi nai-iskrenite mi simpatii, blogut ti e chudesen i ima goliama doza vul6ebstvo v nego :)

pozdravi i usmivki, Iskra
цитирай
5. gioia - Be yourself no matter what they say...!
09.04.2007 23:22
Както винаги, зверче :)!
И нали помниш, че пазим гърба :)
цитирай
6. fauve - Iskra :)
12.04.2007 02:13
mainata im na sporovete za poeziata. Tia zatova e poezia, zashtoto ne se poddava na formuli i knijni sentencii :-P
Chakam bloga ti s netarpenie :-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fauve
Категория: Други
Прочетен: 253675
Постинги: 53
Коментари: 465
Гласове: 4709
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930