Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2008 22:17 - Мразя я тая държавата
Автор: fauve Категория: Други   
Прочетен: 16928 Коментари: 62 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Случвало ли ви се е да обикаляте болниците в София и да се молите да приемат баща ви, който е зле? Много зле. С направление, написано от джипито. На мен не ми се е случвало, но се случи днес на моя близка приятелка. Нямам подробности, защото още виси някъде по болниците и не й е до разкази. Но понеже ми се обади за помощ, разбрах в общи линии ситуацията. И ми се повръща от тая скапана държава. 
Отиват в белодробната болница на "Димитър Несторов", накъдето ги насочило джипито. Някакъв нещастник, сигурно треторазреден санитар, им казва, че не са за там.  И ги праща в Инфенкциозна болница. От там, след преглед или не, не знам, но отново им казват, че не са за там и ги връщат в Белодробната. Там нещастникът отново ги отпраща. Пак на колата, този път към "Токуда".  Имали познат там или не знам защо точно натам. Оказва се, че във великата болница има дежурен само терапевт. Междувременно бащата на приятелката ми става все по-зле. Тръгват към "Пирогов", където май все пак в момента го премат по спешност.
И някак си ми става не просто гадно, а отчаяно. Сигурна съм, че това се случва на десетки, ако не и стотици българи на ден. Не зная какво е да гледаш близки хора в очите, да гледаш, не дай си боже, как умират, и да не можеш да им помогнеш. Да се молиш като просяк на безучастни лекари да помогнат, а те да вдигат бездушно рамене. Ако нямаш много пари или големи връзки, си загинал. Но слушам проклетите новини в момента, за проклетите вотове на доверие или недоверие, някакви караници за европари, за отговорности и хитринки на дребно. И се чудя на кой му е потрябвал този безумен дневен ред, в който ни вкарва политиката. Не може да не си осигурил на гражданите си най-елементарни условия на здравеопазване и да говориш за бенефициенти, проекти, структурни фондове и какви ли не още празнодумие... Каква Европа, какви пет лева? Там от болници не връщат, разликата е в качеството на услугата.
Мразя я тая държава!


Тагове:   МРАЗЯ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ужас!
29.07.2008 22:50
Ужасно е това, като си помисля и настръхвам...да не дава господ!
цитирай
2. fauve - анонимен,
29.07.2008 23:05
така е, да не дава Господ! Лошото е, че сме абсолютно безсилни. Аз уж познавам някакви по-специални хора, но и те не можаха (или не пожелаха) да пробият системата. Мафия си е това...
цитирай
3. анонимен - Ми дигай си чукалата.
29.07.2008 23:05
цитирай
4. fauve - berlin,
29.07.2008 23:07
натам ще тръгнат нещата. Но и тогава няма да мога да го разбера... Банално е, но си е геноцид. И на никой не му дреме.
цитирай
5. minavam - И кто си дигнеш чукалата да не мислиш ...
29.07.2008 23:34
И кто си дигнеш чукалата да не мислиш че оттатък те чака рай на земята в здравеопазването? Нямаш ли осигуровка - риташ камбаната по същия начин.
Не идеализирайте чужденеция.
Но здравеопазването, правосъдието и образованието в България са много назад, факт...
цитирай
6. fauve - minavam,
29.07.2008 23:37
струва ми се, че там има болници за бедни, където дори клошарите могат да разчитат, че ще получат здравна помощ... Няма да е от най-квалифицираните, но все ще ти помогне да оцелееш...
цитирай
7. artanis - fauve
29.07.2008 23:40
Доколкото знам подобно е положението в Англия и Италия. Пък и навсякъде имат проблеми със здравните системи. Гадното в България е, че освен, че си плащаш за всичко, трябва още веднъш да плащаш на някаква тъпа здравна каса. Най-доброто според мен е частна клиника, където се плаща, а и ако може да няма нищо общо с простотията наречена българска здравна система. Не казвам, че няма добри лекари. Напоследък бях доволен от един хирург. Но човек трябва винаги да има варианти в случай, че излезе нещо спешно.

поздрави:
цитирай
8. minavam - Не, няма "болници за бедни...
29.07.2008 23:42
Не , няма "болници за бедни" - има религиозни организации и движения с хуманитарна цел. но една БОЛНИЦА не може да си позволи да обслужва бездомници, те влизат в държавни такива.
Разбирам възмущението и болката ти, но недей да си мислиш че на запад всичко е цветя и рози: нямаш ли осигуровка - отхвърлят те по същия начин както и тук. И пък ще трябва да търсиш пари и връзки за да получиш най-доброто.
дано бащата на приятелката ти се оправи. Няма нищо по-страшно от това да боледуват родителите ни и децата ни...
цитирай
9. fauve - artanis
29.07.2008 23:48
съгласна съм с теб. Трябва да спестяваш, за да можеш да нямаш подобни проблеми, ако ти или някой близък се разболее. Съгласна съм, че и проблемът е, че хем плащаме здравни осигуровки, хем това нищо не значи.
Но пак не мога да се примиря с това, че държавата е абсолютно абдикирала от здравеопазването. Продават болници, готвят се за частни здравни фондове и всичко е в полза на конюнктурата и обръчите им от фирми.
цитирай
10. darityyy - мисля, че хората, които я обичат са ...
29.07.2008 23:48
мисля, че хората, които я обичат са прекалено малко вече (и прекалено наивни, да не използвам друга дума). Гадно е, всеки ден усещам как онова красиво патриотично чувство в мен умира... и казвам си "Мамка му, че кво ни е та все не може да сме като хората по света. Ей, така да си се усмихнеш, човекът срещу теб също да ти се усмихне"... просто не става и това...тъжно, но ТОВА Е...
цитирай
11. fauve - minavam
29.07.2008 23:51
И все пак какво ще кажеш за варианта - плащаш осигуровки, не получаваш лечение. И тук не става дума просто за частния случай (Дано се оправи човекът наистина), но за практиката у нас.
За чужбината може и така да е, само съм чувала, без да проверявам засега.
цитирай
12. minavam - 10. darityyy
29.07.2008 23:53
Не бъркайте патриотизма с национализма и идиотизма. Патриотите обичат Родината въпреки гафовете на държвата, националистите правят обратното, а за идиотите...е... то е ясно:-) те само плюят в различни посоки, и то от спортна злобичка.
цитирай
13. minavam - 11. fauve
29.07.2008 23:55
Ще кажа същото, което и преди - здравната система в България е изградена погрешно. както и образователна и правосъдна.
Нямаш ли кинти - може и да не се оправиш, факт.

това обаче не ми дава повод да намразя България.
цитирай
14. анонимен - с малко по-друг сценарий но подо...
29.07.2008 23:56
с малко по-друг сценарий но подобно. Баща ми беше с тежък инсулт и на легло, няколко години. И изведнъж майка ми зазля, от уж настинка ставаше все по-лошо, не можахме да го овладеем с антибиотици и стигна момент в който непрекъснато кашляше и дробовете и сърцето и ставаха все по-зле. И легна и тя, като нещата не вървяха никак добре, и си дадох сметка че отиват към най-лошото, викнах бърза помощ и след два часа чакане по прозорците трепереща какво ще се случи, лекарят дойде и каза че трябва да отиде на рентген рано сутринта, но ме предупреди че няма да искат да и направят и ще трябва да си отстояваме правата. Така и стана, беше събота, и завеждащият ни отпрати студено и каза в малко по-благовидна форма "ходете по дяволите или си гледайте работата, аз няма да си повикам рентгенолозите заради вас". оказа се че има още един човек по спешност който трябваше да мине рентген, и той беше така наритан. А рентгенолозите са били дежурни, но си чакат - ако някой ги повика- повика, ако не - не са там. Тогава, тъй като майка ми почти беше пред припадане и беше зле, вдигнах скандал на завеждащия, кротък но доста заплашителен, и той набързо повика рентгенолозите. Те дойдоха, много криви разбира се, и като направиха снимките казаха на майка ми доста тежка диагноза, от която тя първо прежълтя, после пребледня. След малко обаче се върнаха, малко - десет мин, и казаха че са сбъркали, и това не са нейни снимки. Абе нямам думи, явно си върнаха защото им посочиха заради кой са извикани. Такива ми ти работи. Ако обаче лекарят от бърза помощ не ни беше казал че трябва да настояваме и те нямат право да откажат, кой знае какво можеше да се случи. Така че наясно съм с гадната система, пази Боже да не и попадаме в ръцете!
цитирай
15. fauve - minavam
30.07.2008 00:02
кефиш ме. Но не мога да разбера как ако тази държава не може да осигури спешно здравеопазване за родителите ти, ако им се налага (недай си боже) или нормално образование за децата ти, няма да я намразиш?
цитирай
16. fauve - анонимен 14
30.07.2008 00:03
струва ми се, че ти разбираш по-добре от мен за какво става дума.
цитирай
17. анонимен - да, и се моля на Господ никога вече да не ми се случва
30.07.2008 00:07
Просто като ни казаха да си вървим, тръгнахме и аз се разплаках още в коридора. Майка ми също. Изведнъж си помислих , че с плач няма да стане нищо, и се сетих за думите на лекаря от бърза.И се върнах обратно, изведнъж събрала кураж да се боря. Добре че има и такива лекари като този койт о ми даде съвет. Още го помня с добро.
цитирай
18. minavam - fauve
30.07.2008 00:08
Слънце, тази държава в качеството си на управляващ апарат не може да осигури не само здравеопазването на старите ми родители, но и на болните ми деца. И пак ти казвам - това не е повод да намразя България. Не свързвам красивата страна и чудесните хора с грозната адска машина дето я имаме за управленческо тяло. Има огромно разминаване между двете неща заради низката избирателна и гражданска отговорност, но българина съм по себе си не е лош човек, просто е предпазлив и недоверчив, от това неговото качество политическите манипулатори умело се възползват.
но не мога да мразя България. България си и ти самата, е как да те мразя?
цитирай
19. fauve - анонимен 17
30.07.2008 00:12
яво има и свестни хора в тая мафия. Дано наистина не ти се случва отново.
цитирай
20. fauve - minavam
30.07.2008 00:17
много ме притеснява това, което написа малко по-горе - да не бъркаме патриотизма с идиотизма. С теб много може да спорим за ползите и ведостатъците на държавата и Родината. Минах по тоя път и ми се подвига от надеждите и верите. Не искам да звуча крайно негативно, но такива като мен си заслужават омразата заради това, че единсвената им смелост и единственият им порив за промяна към по-добро е да пуснат някой и друг пост. България като събирателно не нещата и хората, които обичам, заслужава повече. От друга страна хората, които обичам заслужават повече.
цитирай
21. анонимен - не го пожелавам на никого
30.07.2008 00:18
Дано всичко с приятелката ти мине успешно, и посрещнат утрото по-добре. Приятна нощ!
цитирай
22. fauve - приятна нощ и на теб, анонимен
30.07.2008 00:20
приятна нощ и на теб, анонимен :)
цитирай
23. artanis - fauve
30.07.2008 00:21
За правителството са важни 2 неща:

1. Как да ти съдерат още някоя кожа от гърба.
2. Как да ти хвърлят прах в очите така че да ги избереш отново, за да могат да ти съдират още кожи.

И така е по целия свят. Само че в България хората не са свикнали с тази игра и се оставят по-лесно да бъдат направени на глупаци.

minavam,

За патриотизма, национализма и идиотизма:

Ако някой щастлив ден решиш, че имаш умение, което не можеш да продадеш в твоята родина, защото твоите сънародници се интересуват само от това да имат хляб и малко салам за ядене.

Тогава да предположим, че в една друга страна принципно имат нужда от хора като теб.

Ако си намериш работодател в тази страна и той те пита дали имаш разрешително за работа, ти му обясни как нямаш, защото си от България, но въпреки това се гордееш с конската опашка на хан Аспарух.

лека нощ:
цитирай
24. minavam - 20. fauve
30.07.2008 00:24
ще го обясня така, пък вярвам че ще ме разбереш: една държава я правят малките хора, граждани, гражданското общество. това сме аз и ти. Аз не мога да те мразя теб, а и вярвам че ти н мразиш конкретно мен. Нали?
Ние понякога мразим или се вбесяваме от чисти абстракции. Безразличието, грубостта, шуробаджанащина - това са все абстракции, и закономерно е да беснеем срещу тези явления. Да, има моменти които и мен ме изкарват извът кожата в този държавен апарат, но това не значи че трябва да намразим цялата България. когато чуя "Мразя тая държава", то аз визирам България. Честно казано , винаги ме боли, не че не съм яла пердаха от тази държава. но тук е домът ми, обичам този мой дом, колкото и да го оплюват другите ми съседи...
цитирай
25. fauve - minavam
30.07.2008 00:30
не е за вярване, но адски ме радва позицията ти. Някак си ме кара да усетя, че в тая държава все още има идеалисти, готови да й се радвят, да я бранят и да се опитват да я правят по-добра. Не ти пожелавам да й пиеш горчивите чаши, но повярвай ми, няма застраховка срещу това. А иначе аз вече не вярвам в силата на отделния човек. Или поне не в тази България. Не мога да се сетя за едно нещо, срещу което е възстанал, увлякъл е другите и го е променил...
цитирай
26. istina - Престъпна немарливост от тяхна страна...
30.07.2008 01:02
Не е нормално онова, което са причинили на бащата на приятелката ти. Всички ние сме хора и имаме право на помощ, когато се нуждаем от нея. А аз считам за престъпление, когато се отказва помощ на болен човек, докато ти си правиш някъде кефа. На мен ми се е случвало да опитам от безразличието им. Заради тях почина баба ми! Гадни изроди, а са полагали клетва да помагат на болните и на нуждаещите се! Как ли пък не? Само мислят за повече пари! Гади ми се от тях...
цитирай
27. анонимен - Koгато бях в Италия и ме свиха бъб...
30.07.2008 04:39
Koгато бях в Италия и ме свиха бъбреците,бърза помощ дойде на десетата минута в тиквите,където се бях заврял,от 15км.разстояние,свестиха ме с една инжекция,една система,като преди това ми провериха кръвното,а след това искаха да ме вземат за пълно изследване в болницата,което е напълно безплатно и продължава 3 дни,а след като отказах се подписах,че отказвам изследването.Като им връчих международната здравна застраховка ми се изсмяха/ясно им е какъв жмел е здравното ни осигуряване/.Поне за спомен се снимаха с мен,а за пари и дума не стана.Италия не можем да стигнем,та другите ли?
цитирай
28. cornflower - в Германия
30.07.2008 06:59
Лежала съм в болница със здравна осигуровка.
Като в санаториум е. Не можете да си представите какви грижи си полагат за болните. Тук също сме осигурени, но трябва пак да си плащаме, ако се наложи операция. Освен това трябва да ставаме придружители на тежко болни. Няма санитари, което е изцяло грижа на здравната каса. Когато попитах моя личен лекар защо не се вземе немския модел на здравна система, ми се отговори, че няма да може да се краде.
Това е!
цитирай
29. анонимен - стягайте багажа, млади хора. . . аз ...
30.07.2008 08:33
стягайте багажа, млади хора...аз самия живея в София, с 2 висши образования съм..имам добра работа, но гетото, което ни заобикаля е немислимо...не искам децата ми да живеят в тая кочина..за това и аз обмислям стягане на куфарите за един по-уреден живот.Аз съм имал същите сблъсъци с бездушието и безкрайният професионализъм по българските болници
цитирай
30. stone - че плащайте като в германия, та да ни лекуват като в германия
30.07.2008 11:05
малко сухи цифри: 2.5 млн. осигурени, върху средна заплата 350 лв. според статистиката, по 6% са 21 лв/месец.
лекуващите се обаче, са 7.5 млн. значи им се падат по 6-7 лв. на месец.

сега вече сигурно е ясно защо здравеопазването ни е такова. за съжаление, който плаща висока вноска (може би пишещия, аз също) те не са индивидуални, а отиват в общия кюп. та като закъсаме, дупе да ни е яко, и дано имаме бели пари за черни дни.

и последно, аз не съм съгласен да плащам голяма осигуровка, за да се лекуват всички болни и бедни в българия на германско ниво. просто не можем да си го позволим. имаме твърде малко работещи спрямо безработни, пенсионери, цигани, социално слаби, и т.н. то трябва да плащаме сигурно по 1000 лева на месец вноска, та всички тези групи да се лекуват с наши пари, ако лекуването им ще е като в германия.
цитирай
31. fauve - stone
30.07.2008 11:26
и от това, което ти пишеш, се вижда ясно, че има проблем. И според мен здравните услуги трябва да са диференцирани според вноските. Далеч съм и от мисълта, че държавата трябва да поема всичко на всички и то еднакво. Но не мога да се съглася, че може да има държава, която е създала такъв ред, че хората, независимо от вноските, могат да умрат, защото няма болница, която да ги приеме. Абсурдно е.
цитирай
32. fauve - artanis
30.07.2008 11:35
съгласна съм, че политиците са еднакви навсякъде и мислят първо за техните си игрички. Но не мога да се съглася, че проблемът е в българите, които не свикват с това.
цитирай
33. fauve - istina
30.07.2008 11:38
Истина, сигурно проблемът наистина е в това, че мислят само за пари.
цитирай
34. cornflower - да уточня,
30.07.2008 11:56
че с минималната здравна осигуровка в Германия може да ви бъде извършена скъпа операция при перфектни условия.
цитирай
35. fauve - cornflower
30.07.2008 11:59
и не ти искат нищо да доплащаш?
цитирай
36. fauve - gizmo
30.07.2008 12:38
подсети ме, че доскоро и тия българи, които се изнесоха в чужбина, бяха задължени да си плащат осигуровките...
цитирай
37. minavam - 23. artanis
30.07.2008 15:49
Честно казано съм била прекалено заета да плащам заплатите в края на отпуските на моите служители)) За това въобще не ви забелязах, )))
Ако единствено нещо, което ви кара да идентефицирате България е "опашката на хан Аспарух", то страдате от типичен емигрантски синдром на "идиотизма":-))) Естествено, вие сте напуснали тази държава щото тя е мъ ноу льоша))) не че вие не се справихте))) Държавата е кофти)))
Изящно измъкване на пореден неудачник.
цитирай
38. didim - а какво
30.07.2008 16:47
ще кажеш за случай, в който човек получил инсулт пътува 50 км. до болницата в града, а оттам го връщат, че няма места. Оттам тръгва и пътува 70 км. до другата най-близка болница и едва там го приемат. Нашите лекари не влагат смисъл в хипократовата клетва. Парадират само с нея.
Успех на приятелката ти и баща й!
цитирай
39. fauve - didim
30.07.2008 18:05
да, това, което описвам се случва в столицата. Настръхвам като си помисля какво ли става по малките градове или селата.
цитирай
40. cornflower - fauve
30.07.2008 18:13
без доплащане, защото системата им позволява.
цитирай
41. artanis - и аз да споделя опита ми
30.07.2008 22:08
Исках да си направя преглед на очите в Италия, но ми казаха, че трябва да платя над 100 евро за да се регистрирам в тяхната здравна каса, после да платя още над 100 за прегледа, които евентуално ще ми бъдат възстановени след 3 месеца. Ако бях разбрал правилно. Също знам за една случка как един човек го лекуват много дълго време с погрешна диагноза и разни такива.

stone,

Ще плащам като в Германия, за да ме лекуват като в Германия, но също така ще плащам на когото си искам. Не на здравната каса, не на българските болници, не на българските лекари, може би на германските, знам ли :)

fauve,

Проблемът е изключително в българите. В ценностите ни, в отношението ни един към друг, към себе си, към различните, към тези, които избираме. Нашата цивилизация е очевидно по-неразвита от западните цивилизации, а наваксването не е лесно (да не кажа невъзможно в някакви разумни срокове).

поздрави:
цитирай
42. fauve - cornflower, artanis
30.07.2008 22:38
въпросът според мен не е защо в Германия може, а защо в България не може.
цитирай
43. drakos - Жестоката истина е следната...
30.07.2008 22:48
България е МАЩЕХА за всички ИСТИНСКИ родолюбиви българи и българки...
цитирай
44. artanis - fauve
30.07.2008 23:04
Краткият ми отговор е: защото в Германия живеят германци, а в България - българи :) Въпреки, че ако бях германец, сигурно щях да се гръмна.

drakos,

По-нагоре разсъждавам по темата за идиотизма на minavam. Тезата ми е, че за да бъде човек едновремено българин, от една страна и националист или патриот, от друга, то той трябва да си пада леко идиот.

minavam,

Не знам какво са те ядосали служителите ти, за да се зяждаш с мен. Бъди сигурна, че няма да ти отвърна със същото. Просто споделям опита си в една възпитана и добронамерена дискусия.

лека:
цитирай
45. minavam - artanis
30.07.2008 23:16
ние, дето си останахме тукенка, си размахваме конските опашки и не четем цивилизован език, естествено:-)))) скачаме от клона на клон и не употребяваме дезодоранти даже:-)))
Мека:-)
цитирай
46. artanis - minavam
30.07.2008 23:24
Не знам къде е това тукенка, но ако искаш да кажеш България, в момента и аз живея в България. Просто известно време съм живял в Италия, Америка, Англия, Унгария, Индия и Швеция и мога да предложа на fauve база за сравнение.

Между другото, смятам, че се държиш малко невъзпитано.
цитирай
47. minavam - artanis
30.07.2008 23:27
(разочаровано) Е, ти доуби последно детско нещо в мен - а аз си мислих че се държа МНОГО невъзпитано(развявайки опашкта на коня на Аспарух)
Всъщност, нали уж ми пожела лека нощ, с което се предположи приключването на разговора ни от към супер-възпитаната теб? М?:-)
цитирай
48. fauve - хора,
31.07.2008 10:40
не се карайте за глупости. Проблемът е, че сме си изградили държавата такава. Че повечето от нас предпочитат само тук да изявяват някаква гражданска позиция, но когато центърът в София, например, е потънал в боклук дни наред, само махат с ръка и бързат да отминат. Помислете колко пъти на ден махаме с ръка и забравяме. Но когато се сблъскаме със здравната система и сме много на зор, махането с ръка не спасява близките ни.
цитирай
49. minavam - fauve
31.07.2008 11:09
Никакво каране, съгласна:-)Айде мир да има.
Бащата на твоята приятелка да се оправя, стискам палци и пращам лъч здраве на този човек:-)
Приятен ден на всички:-)
цитирай
50. анонимен - Идиота
31.07.2008 11:10
Така се получава, защото всеки в тази държава прави като теб. Няма информация, не е чул добре, няма време да се занивама с това, но се вре да даде мнение или да свърши работата. А дали може да я свърши, дали има право, дали си струва, няма значение. Важното е нещо да се прави. Иначе жалко за човечеца, но той е просто едно парче от картината, ни по-различно от другите.
цитирай
51. fauve - анонимен 51
31.07.2008 13:45
А ти какво правиш? С какво допринасяш за това държавата да стане по-нормална? И ми е много интересно за каква част от картината се въприемаш, ако другите сме просто безполезни парчета.
цитирай
52. fauve - minavam
31.07.2008 13:48
Благодаря ти. Много усмивки и на теб :)
цитирай
53. darktales - stone 30.
31.07.2008 21:11
В десятката. Омръзнало ми е да го казвам, но който се връзва на уверенията на тъй наречената здравна каса, че има права и възможности на здравноосигурен едва ли не като тези в Германия, майтапът просто си е за негова сметка. А когато се озлобяват един срещу друг лекари и пациенти, от това има полза едно-единствено съсловие - далавераджийското, независимо към кой цвят, десен и светлосянка на политическия цирк принадлежи. Лекарите и пациентите не бива да стават врагове. Нещо повече - те всъщност имат едни и същи общи врагове. Това са Министерството на здравеопазването, Националната здравноосигурителна каса и Българският лекарски съюз. И докато този факт не се осъзнае, не е възможна дори и минимална промяна на наличното положение.
цитирай
54. galinabg - БУКВАЛНО ПРЕДИ МИНУТИ
01.08.2008 16:23
ИЗПРАТИХ СВОЯ ПРИЯТЕЛКА, КОЯТО МИ РАЗКАЗА НЕЩО ПОДОБНО ЗА БРЕМЕННАТА Й СНАХА. ГОРКОТО МОМИЧЕ ТРЯБВАЛО ДА ПОСТЪПИ ЗА 2 ДНИ В БОЛНИЦА, ЗАЩОТО ПРОКЪРВИЛО И ТОВА СТРУВАЛО НА ПРИЯТЕЛКАТА МИ 250 ЛЕВА. НАГЛО И БЕЗОБРАЗНО И ЛЕКАРИ, И СЕСТРИ, И САНИТАРКИ ВСЯКО МЪРДАНЕ НА ПРЪСТА СИ ИЗРАЗЯВАЛИ С ЧИСЛА.....ГНУСНО МИ СТАНА! А КОТО ПРОЧЕТОХ ПОСТА ТИ ПОБЕСНЯХ! НЯМА ТАКАВА СКАПАНА ДЪРЖАВА....
цитирай
55. kostadin - Не знам само коя държава мразиш?...
01.08.2008 18:24
Не знам само коя държава мразиш?
Ние си нямаме такава от доста години
цитирай
56. fauve - darktales
02.08.2008 09:33
Логично. Какво обаче ще кажеш, ако си на мястото на приятелката на galinabg?
цитирай
57. fauve - galinabg
02.08.2008 09:36
много добре разбирам как се чувстваш. Тук 250 лв, там 300 или 1300, това е здравната система у нас. И то качествената. Защото тук дори не отваряме дума за джипитата, чието професионално ниво пък е плачевно.
цитирай
58. fauve - kostadin
02.08.2008 09:37
боря се с това осъзнаване години наред...
цитирай
59. darktales - fauve
03.08.2008 00:36
" Какво обаче ще кажеш, ако си на мястото на приятелката на galinabg?"

А дали пък не съм бил? Аз се опитах да посоча причините, а тя се е сблъскала с последствията. Ако искате, да слагаме всеки петък по 2-3 доктори на бесило пред НС. Или пък да продължаваме с медийния му еквивалент при капацитети като Валя Ахчиева или комедиантите от "Господари на ефира", та някъде между рекламите и номера на танцьорките да се решат и тези проблеми.
цитирай
60. american - Радвайте се, че все пак ви лекуват в България
18.08.2008 08:34
Лечението в България е достъпно и евтино. Качеството е ужасяващо, но все пак се радвайте, че е достъпно. В другите държави, дето си мислите че всичко е ок, най страшния кошмар е ако се стигне до операция. Приятно съм изненадан, че в България оперират бедни хора и даже пенсионери, които явно нямат пари да си платят само престоя в болница, без лечение. Да, в болницата отношението към вас е същото, каквото е и на всеки българин към вас - агресия, нехайство и омраза, но то ва си е в душата на българина, не се сърдете, сигурно и вие се отнасяте към другите така. За мен като българин живял в чужбина е шокиращо колко студено и нехайно се държат ВСИЧКИ в България, особено обслужването - няма усмивки, няма внимание, само грубост. Това е национална черта. Срещам комшиите си тук в София всеки ден - сериозни, намръщени, затворени, не поздравяват, поглеждат те и се отвръщат, сякаш нещо ти е в ред. Това, че българите са гостоприемни и топли е голям мит.
цитирай
61. анонимен - ДОКАТО МЕДИЦИНСКИТЕ УСЛУГИ СА 50 ДО ...
20.01.2009 21:22
ДОКАТО МЕДИЦИНСКИТЕ УСЛУГИ СА 50 ДО 100ПЪТИ ПО НИСКИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИТЕ,ТАКА ЩЕ БЪДЕ...
цитирай
62. анонимен - Все пак има утеха -в рая.
21.01.2009 14:26
Все пак има утеха -в рая.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fauve
Категория: Други
Прочетен: 253542
Постинги: 53
Коментари: 465
Гласове: 4709
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930