Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2007 23:30 - Предметите
Автор: fauve Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1775 Коментари: 6 Гласове:
0



Винаги са ми били чужди. В повечето случаи дори не ги забелязвам. Изповядвам религията на Малкия принц, че истинското е невидимо за очите.

 

Сигурно и преди ми е минавало през акъла, но чак сега си давам ясна сметка, че всъщност предметите са писма, които непрестанно пишем до себе си. Просто няма форма без съдържание. А в контурите наоколо има толкова много скрити емоции. Стига да се настроим така, че да ги видим.

 

Целият този поток на съзнанието тръгна от едно малко плюшено мече, което стои на бюрото ми. Върна ме десетина години назад, в един далечен град, под един подобен на днешния дъжд, когато един любим човек ми го подари... Друго време, друг живот. Трябва да изпера мечето.

 

И се заоглеждам.

 

Вазата на шкафа в кухнята. Майка ми ми я даде, когато се преместих. Спомням си къде стоеше при наште, дори цветята, които майка ми купуваше. Почти усещам мириса им и уюта. Сигурно не е далече времето, в което ще съжалявам, че не съм го разпознала навреме. Трябва да купя цветя.

 

Кестените под блока. Като бях малка ги събирахме за вторични суровини. Малко по-късно ми се случваше на свечеряване да замръквам за по-дълго под тях. Преди да си легна ще изляза отново да ги видя.

 

GSM-ът. Колко разговори, с колко хора. Някои са част от най-хубавите ми моменти в живота. Други – от най-лошите. SMS-ите поне съм ги запазила...

 

Дисковете с френска музика, синьото свещниче от Велико Търново, чашите за кафе, костенурката, уредбата, нощната лампа, дистанционното, книгата ... Изведнъж се разговориха.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eldorado07 - Много поетичен постинг, наистина!
10.06.2007 00:01
Много поетичен постинг, наистина!
цитирай
2. gioia - говорят...
10.06.2007 00:06
спомените, емоциите, чувствата към които ни връщат...
имам няколко предмета, които дори само при спрял поглед за миг върху тях или стискане в шепата ме изпълват...
лека и кестеново спокойна нощ :))!
цитирай
3. togoe - ех, че хубаво казано:-)
10.06.2007 16:54
колко неща събираме през живота си и колко рядко ги оставяме да ни говорят...
цитирай
4. candysays - Прекрасно написан постинг...
11.06.2007 15:30
Много ми допадна... като усещане, отношение, атмосфера... и всичко :)
Аз храня болезнена привързаност понякога към вещите- и то тъкмо заради изложената от теб причина- че ми говорят....

Поздрави, fauve :)*
цитирай
5. dennis - Хм, ако така добре...
14.06.2007 12:05
ти говорят неодушевените предмети, какво ли ти казват одушевените... :)))
цитирай
6. neon - ...
16.06.2007 13:26
Всичко невидимо за очите е попило като усещане в предмeтите, които са ни скъпи по някакъв начин.
Много хубаво е написано fauve.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fauve
Категория: Други
Прочетен: 253692
Постинги: 53
Коментари: 465
Гласове: 4709
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930